logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۱۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

ارسال ۱۲۵۱ اثر به دبیرخانه دوسالانه غزل منزوی

ارسال-۱۲۵۱-اثر-به-دبیرخانه دوسالانه-غزل-منزوی-
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای برگزاری دوسالانه غزل منزوی تا به امروز  تقریبا ۵۰۰ نفر ثبت نام کننده از ۳۰ استان انجام شده است گفت: یک هزار رو ۲۵۱ مورد اثر به دبیرخانه دوسالانه غزل منزوی ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امرالله حسنی در نشست خبری که امروز (دوشنبه 20 آذرماه) که با موضوع انتخابات هیئات مدیره خانه مطبوعات برگزار شد گفت: برای برگزاری غزل دوسالانه منزوی تا به امروز تقریبا ۵۰۰ نفر ثبت نام کننده داشته که از ۳۰ استان انجام شده است.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تقریبا از همه استان در این برنامه شرکت کننده داشتیم که تنها از استان ایلام ثبت نام کننده و شرکت کننده نداشتیم گفت: از مجموع ۵۰۰ نفر ثبت نام کننده از سطح کشور ۳۵۰ نفر آثار خود را به خانه مطبوعات استان زنجان ارسال کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در مجموع یک هزار رو ۲۵۱ مورد اثر به دبیرخانه ارسال شده است و این نشان دهنده استقبال و علاقه خوب در این حوزه است.  

حسنی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان گفت: در  بحث فرآیند داوری در خانه مطبوعات و انتخابات بر اساس قانون مشخص می‌شود که تقریبا تمام نفرات مذکور  توسط خود خانه مطبوعات صورت می‌گیرد تا نواقص مشخص شده در این راستا بر طرف گردد تا اعضای بتوانند از شرایط و امکانات موجود بهره‌مند شوند.

وی افزود: انتخابات دوره قبل هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان زنجان خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: طبق آمار موجود در سامانه جامع رسانه‌های کشور در استان زنجان ۷۹ رسانه دارای مجوز فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۳۴ رسانه چاپی و ۴۵ رسانه الکترونیک یا برخط مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر